Recenzie Jocul coroanei (Jocul coroanei #1) de Evelyn Skye

Nikolai Karimov poate vedea prin pereți și poate face să apară poduri din senin.

Ei sunt magi - singurii din Rusia - iar țarul, amenințat de Imperiul Otoman și de kazahi, are nevoie de un Mag Imperial puternic alături de el.

Și astfel inițiază Jocul Coroanei, un duel al abilităților magice.

Câștigătorul jocului va primi puteri de neimaginat.

Pe cel învins îl așteaptă moartea.

Jocul Coroanei nu trebuie pierdut.

Dacă v-a atras atenția acest volum și doriți să-l citiți, îl puteți achiziționa de pe site-ul Grupului Editorial Corint. Mulțumesc Grupului Editorial Corint pentru acest volum și pentru tot sprijinul acordat.

Dacă ar trebui să descriu într-un singur cuvânt Jocul coroanei, acesta ar fi fermecător. Dar un singur cuvânt nu este suficient pentru a descrie perfecțiunea greu de egalat a volumului. Jocul coroanei te seduce și te captivează de la primele pagini, te poartă pe aripi vrăjite într-o lume de poveste uluitoare, într-o lume magică și fascinantă, care te cucerește cu personaje surprinzătoare și complexe, cu scene pline de acțiune, momente emoționante și clipe care îți taie respirația.
Când devine mult prea dificil să te desprinzi de lumea creată de Evelyn Skye, când orele se scurg cu repeziciune și te găsesc în același loc în care ai început lectura, nemișcat și pe deplin subjugat, când respirația ți se accelerează și trăiești tot mai intens fiecare pagină, când eroii se desprind dintre file dezlanțuindu-se într-un duel al magiei și al voințelor, iar sălile de bal, palatele și străduțele pietruite ale orașului prind contur în fața ochilor tăi, învăluite în negura plină de iluzii a unei lumi de basm plină de secrete, îți dai seama că bătălia e pierdută și te abandonezi complet, plin de încântare și admirație, unei povești de neuitat.
După ce am citit seria Grisha, Rusia a rămas în mintea mea, exercitându-și atracția covârșitoare și făcându-mă să tânjesc să mă reîntorc în tărâmul magnific pe care l-am descoperit. Jocul coroanei m-a purtat printr-un Sankt Petersburg fabulos și grandios, printr-o Rusie imperială fantastică și nemaipomenită, desăvârșit descrisă de autoarea care-și pune toată pasiunea pentru istorie, arhitectură și trecut în serviciul cititorilor.
În fiecare generație, un Mag Imperial își dedică viața protejării familiei regale, dar de această dată, doi candidați își vor disputa poziția în Jocul Coroanei, fiecare dintre cele cinci probe putând decide cine va supraviețui pentru a deveni Mag Imperial.
Încrezătoare în forțele proprii, impulsivă, încăpățânată și îndrăzneață, Vika s-a antrenat întreaga viață, sub atenta îndrumare a tatălui ei, pentru a deveni Mag Imperial și pentru și pentru a-și proteja țara de invadatori. Tăcut, loial, inteligent, atent și responsabil, Nikolai este băiatul orfan, care s-a pregătit din copilărie pentru a-și sluji Țarul. În timp ce magia lui Nikolai este plină de creativitate și subtilitate, magia pe care o stăpânește Vika este intensă și arzătoare, abilitățile celor doi oglindind perfect temperamentele acestora.
În ciuda abilităților supranaturale pe care le dețin Vika și Nikolai, aceștia sunt portretizați în mod realist și sunt foarte bine conturați. Nevoiți să participe la o competiție pe viața și pe moarte, care îi obligă să-și folosească magia atât pentru a-l impresiona pe țar. cât și pentru a-și elimina rivalul, Nikolai și Vika descoperă că prețul pe care trebuie să-l plătească pentru mult râvnita pozitie de Mag Imperial este mult prea mare. Treptat, în spatele imaginii atent construite, în spatele magilor puternici, abili și înzestrați, descoperim tinerii vulnerabili forțați să-l ucidă pe singurul om care îi poate înțelege, pe singurul om în a cărui vulnerabilitate, teamă și nesiguranță se regăsesc pe ei înșisi.
Răsturnările de situație care te țin cu sufletul la gură, personajele misterioase și periculoase,
descrierile fabuloase, atenția la detalii și scriitura fantastică transformă Jocul coroanei în mai mult decât un roman de debut irezistibil, într-o poveste încărcată de emoție, care îți frânge inima și totodată îți umple sufletul de speranță.