sâmbătă, 30 mai 2015

Castigatoarele concursului de fidelitate

Castigatoarele concursului de fidelitate sunt:

Emanuela Bercaru a postat 133 comentarii si a castigat Regina Adevarata
Foxette a postat 128 comentarii si a castigat La rascruce de dresuri

Felicitari castigatoarelor si lectura placuta ^_^

Va multumesc tuturor pentru comentarii :)
Castigatoarele sunt rugate sa trimita un mail la adresa madalinacionca@yahoo.com cu datele personale (nume, prenume, adresa si numarul de telefon).
Daca in termen de 7 zile, una dintre castigatoare nu-si revendica premiul, urmatoarea persoana din lista va fi desemnata castigatoare.

9 comentarii:

Unknown spunea...

Multe felicitări, fetelor! Lectură plăcută, să îmi spuneți cum vi se par cărțile! :D
Nu prea am fost activă luna aceasta şi în cea care urmează vin examenele şi nu garantez că voi fi sta mai mult pe aici. Dar când vine vacanța oficială şi pentru mine, aici o să fiu.

Ema spunea...

@Andra, multumesc! Abia astept sa o citesc! :) Eu o sa fiu pe aici in continuare, cel putin pana imi gasesc job.
@Foxette, felicitari si tie! Sa imi spui cum ti se pare cartea! :)
@Andra si Foxette, succes la examene! :D
@Mada, merci frumos! Abia astept sa vad ce carti urmeaza pentru luna iunie! :D

Viziru Georgiana spunea...

@andra, multumim. Si eu o sa fiu ocupata in luna asta. Oficial, sunt in criza de timp si am o frica in mine... Bafta! Sper sa iei nota cea mai mare!
@emanuela, multumesc! Sa-mi spui cum ti se pare cartea!
@mada, multumesc pentru carte! Ai un blog foarte frumos!

Lupu Diana spunea...

Felicitari, fetelor! Va doresc o lectura placuta! :*

Ema spunea...

Multumeeesc, Diana! :*

Praf de stele spunea...

Felicitari castigatoarelor si lectura placuta!! :D

Unknown spunea...

Mulțumesc pentru urările legate de examene. Foxette, peste douăzeci de zile... OMG, SO MUCH STRESS!
Multă baftă, să îmi spui și mie ce note iei. Ne sfătuim noi după ce dăm, da? :))

Madalina spunea...

Andra si Foxette, bafta la BAC :)
Emanuela, luna aceasta va incepe putin mai tarziu concursul de fidelitate pentru ca sunt foarte ocupata si nu prea am timp de citit.

Ema spunea...

@Andreea Ilie, multumesc frumos! :)
@Andra si Foxette, daca aveti nevoie de sfaturi legat de licee, let me know :D
@Mada, e ok, e luna destul de lunga, nu-i nicio graba :*