miercuri, 27 iunie 2012

Sacrificiul (Eve #2) de Anna Carey

Iubire, aventura si sacrificiu intr-o lume devastata.

Pentru prima oară de când a evadat de la Şcoală, Eve şi-a găsit pacea.
Locuieşte în Califia, un paradis pentru femei, la adăpost de soarta îngrozitoare care le aşteaptă pe orfanele Noii Americi. Dar siguranţa ei are un preţ: a fost obligată să-l abandoneze pe Caleb, singur şi rănit, la porţile oraşului.
Când aude că acesta se află în pericol, încearcă să-l salveze, însă e prinsă şi dusă în Oraşul de Nisip, capitala Noii Americi.
Captivă între zidurile Oraşului, Eve descoperă un secret cumplit despre trecutul ei şi e forţată să se confrunte cu o crudă realitate.
Aflând că iubitul ei este în viaţă, ea încearcă să evadeze pentru a fi împreună, însă consecinţele ar putea fi tragice. Şi atunci, trebuie să facă o alegere disperată, altminteri riscă să-l piardă pe Caleb pentru totdeauna.

RECENZIE.
Sacrificiul, al doilea volum din seria distopica Eve de Anna Carey, a fost intr-adevar un volum plin de sacrificii. Sacrificii facute din dragoste pentru iubire si libertate, sacrificii facute pentru a-i proteja pe cei dragi, sacrificii facute pentru a le oferi speranta celor singuri si lipsiti de aparare.
In Noua America, pentru cei aflati in afara zidurilor Orasului de Nisip, supravietuirea este o continua lupta pentru a scapa de soldatii care ii vaneaza si ii transforma in sclavi.
In aceasta lume post apocaliptica, Eve descopera un secret ingrozitor despre trecutul ei si despre adevarata ei identitate.
Cand afla ca, conducatoarea Califiei vrea sa o predea Regelui in schimbul independentei lor, Eve fuge din adapostul pentru femei impreuna cu Arden si sunt capturate de soldati. Fortata sa locuiasca in Orasul de Nisip si sa pretinda ca isi accepta indatoririle de Printesa a Noii Americii, Eve incearca sa gaseasca o cale de a evada impreuna cu iubitul ei, Caleb, care a urmat-o in oras pentru a fi alaturi de ea si de a-i ajuta pe dizidentii care lupta pentru liberatate si pentru inlaturarea Regelui.
Ingrozita ca iubitul ei ar putea fi ucis dupa ce este arestat de soldati si temandu-se pentru prietenele pe care le-a lasat captive in Scoala, Eve accepta planurile Regelui pentru ea, sperand ca astfel va reusi sa-l salveze pe Caleb si sa le ajute pe Arden, Ruby si Pen .
Dar cand promisiunile Regelui se dovedesc a fi minciuni, iar Eve este fortata sa se casatoreasca cu Charles, distrusa de pierderea suferita se aliaza cu liderului dizidentilor, Moss si decide sa lupte pentru a-i ajuta pe dizidenti care planuiesc o revolta.
Sacrificiul a fost un volum tulburator si emotionant, cu noi personaje puternice si periculoase, planuri ascunse si tradari neasteptate, si un deznodamant care-ti frange inima si te face sa astepti cu nerabdare continuarea, ultimul volum din seria Eve.

8 comentarii:

Malina Rosca spunea...

Coperta e draguța dar, eu nu am citit cărțile astea , deci nu știu ce sa zic despre poveste....asa în mare pare OK și este o veste buna pentru cei care au așteptat-o .

Jacqline spunea...

Imi place f mult coperta, iar descrierea mi-a starnit interesul.
Din pacate, nu am citit primul vol., dar mi l-am comandat ieri si treb sa soseasca:D Abia astept!

Unknown spunea...

Eu am asteptat-o mult. Coperta aceasta mi se pare mult mai frumoasa ca prima si sunt curioasa cum se vor dezvolta lucrurile chiar daca, in urma unor zvonuri raspandite de cei care au citit carte, alti blogeri straini, este cam trista.
Abia astept sa apara!

Alexandra Ioana spunea...

iubesc coperta,nu am primul volum,insa mi l-as dori foarte tare,dar deocamdata stau prost cu banii,si nu am posibilitatea sa mi-l cumpar,imi place mult descrierea cartii.

Cristina Criss spunea...

Imi place mult coperta acestui volum si abia astept sa apara. Finalul primei carti m-a intristat putin si m-a facut sa imi doresc sa citesc mai repede vol 2.

Unknown spunea...

Alexandra eu zic mai bine, daca toto n-ai bani sa sa mai astepti ca asa am asteptat si eu si mai bine cumperi Insurgent

Anonim spunea...

We are here to add what we can to life, not to get what we can from it.
[url=http://burberry-outlet-sell.blogspot.com/]burberry outlet[/url] burberry-outlet-sell.blogspot.com
[url=http://www.burberrybags.info/]Burberry bags[/url] www.burberrybags.info
[url=http://www.spyderskijackets.info/]spyder ski jackets[/url] www.spyderskijackets.info
The lover of nature is he whose inward and outward senses are still truly adjusted to each other; who has retained the spirit of infancy even into the era of manhood.
moncler jacken moncler-jacken-outlet.weebly.com
ugg boots sale classic-uggboots-sale.blogspot.com

c spunea...

Ca si finalul celui de-al doilea volum si aceasta m-a lasat cu o parere de rau asupra personajului Caleb. Ranit, dar pregatit sa infrunte orice de dragul lui Eve, acesta nu este primit in Califa. La o adica ce rost sa mai infintam o tabara pentru rebeli, daca nu-i primim in ea? Si ce daca e doar de femei? E ranit omul! Pe langa faptul ca au o idee bine conturata despre modul in care actioneaza Regele, tipele astea se dovedesc a fi la fel de haine. Cum sa lasi mai ranitul sa schiopateze prin salbaticie, asa de dragul unor reguli stupide?
Pff, am fost scandalizata de comportamentul acelor femei, dar hei, unde ar mai fi fost actiunea si suspansul, daca autoarea nu recurgea la asa ceva?
Oricum, seria e interesanta si astept sa apara mai repede volumul 3, deoarece nu pot accepta faptul ca prea iubitul meu Caleb a patit ce a patit la finalul celui de-al doilea volum.