joi, 7 iulie 2011

Concurs Libris

Incepand de astazi puteti participa la un nou concurs organizat impreuna cu libraria online Libris.
Raspundeti la intrebarea:
Care este cartea sau seria voastra preferata fantasy sau paranormal romance de pe site-ul librariei Libris si de ce?
Castigatorul isi va putea alege carti de pe site-ul librariei online Libris in valoare de 40 de lei.
Concursul se desfasoara intre 7 iulie si 17 iulie.Cel mai interesant raspuns va fi premiat.
Succes tuturor participantilor.
Multumesc librariei online Libris pentru sponsorizarea acestui concurs.

In perioada urmatoare libraria online Libris va avea o promotie speciala Polirom si Humanitas cu carti la pretul incredibil de 9.90 lei.

18 comentarii:

anuska spunea...

Pana la Interviu cu un vampir nu citisem nici o carte scrisa de Anne Rice, insa daca ar fi sa mai aleg una, m-as opri la Cantecele serafimului vol. 1: Vremea ingerului, un thriller metafizic despre ingeri si asasini.As iesi putin din zona vampirilor si as intra in cea a ingerilor.
„Calatorie in timp, violente si nebunie medievala, interventie divina – toate redate in mod exceptional de Anne Rice! Autoarea reviziteaza umbrele celebrilor ei vampiri; odata cu reintoarcerea la catolicism, pacatosii isi cer mantuirea…” – Kirkus Reviews iata doar o parere.
imi doresc sa citesc aceasta carte doar pentru simplu fapt ca Anne Rice nu are cum sa ma dezamageasca.

ioanaraluk95 spunea...

Acum cateva zile a aparut coperta celui de-al treilea volum din seria Cercul Secret...cand am vazut-o am ramas uimita de cat de bine arata si asa de rau imi parea ca nu comandasem prima carte si acum imi pare rau ca nu am facut-o.Mi-ar placea Ritualul deoarece mi se pare o carte extraordinara....descrierea,coperta,parerile bune urmeaza sa fie difuzat si un serial deci seria are succes dar nu asta o face extraordinara ci continutul ei..poveste in sine...si mi-ar placea si mie sa cunosc acea poveste sa pot spune celorlalti "Da am citit cartea"cu mandrie si sa o pot recomanda si altora.

Anonim spunea...

Seria mea preferata e seria vampiri sudului :) e amuzantă, interesanta, in îmi place la nebunie:) nume: nedelcu mirela

Darkflayer spunea...

cartea,,Crescendo”de : Becca Fitzpatrick.am citir primul volum care pur si simplu m-a fascinat.
,,O intrigă de coșmar, un mister copleșitor, un înger păzitor de temut…”
Asa incepe descrierea cartii.Ce imi place cel mai mult la acesta carte este felul in care se leaga trei elemente:supranturalul,mitul si iubirea.Este o carte care m-a facut curioasa de la primele pagini.La cele mai multe carti imi dau seama de ce se va intampla pe parcurs dar la acesta carte Patch este greu de inteles si misterios.Felul sau misterios m-a facut sa imi doresc sa citesc si mai repede cartea.Iubirea dintre cei doi este unica si frumoasa.tare mult as vrea sa stiu ce se va intampla in continuare

monika.love96 spunea...

Numele meu este Troie Monica,iar de pe site-ul Libris,nu am o carte preferata,ci o serie.Totul a inceput,atunci cand am citit pentru prima data seria “Amurg”,am continuat cu “Jurnalele Vampirilor”,apoi m-am reprofilat pe alte carti de fantasy,lasand deoparte vampirii.Apoi intr-o zi am gasit intr-o revista descrierea primei carti din seria “Academia Vampirilor”.La inceput nu mi-a placut,apoi am citit mai multe despre aceasta serie pe net.
Cand mi-am luat prima carte,m-am atasat de ea,inca de cand am citit primul capitol.M-a impresionat devotamentul lui Rose,fata de prietena ei cea mai buna,Lissa.Apoi,pe masura ce citeam despre Dimintri,am inceput si eu,odata cu Rose sa ma indragostesc de el.
Apoi nu am mai lasat aceasta serie din mana pana nu am terminat-o pe toata.
M-am enervat atunci cand Victor a rapit-o pe Lissa,sau cand Dimitri a respins-o pe Rose,in prima carte.Am plans cand a murit Mason,si am fost fericita cand Dimitri a refuzat-o pe Tasha,sau cand a aparut prima data Adrian (auzisem o gramada despre el),in cea de-a doua carte.M-am bucurat pentru Rose si Dimitri la partea cu cabana,dar am ramas uimita atunci cand Dimka-asa cum ii zice Tasha-a fost transformat in strigoi,in “Atingerea umbrei”.In “Juramant de sange”,am putut cu ajutorul lui Rose, “sa vad” o parte din Siberia,dar si din Moscova,si din nou am ramas uimita atungi cand Dimitri i-a trimis prima scrisoare lui Roza,dupa ce chiar ea,il strapunse cu tepusa.La “Limitele spiritului” ce sa zic?Pur si simplu am ramas masca atunci cand Lissa l-a transformat din nou pe Dimitri in dhampir,dar si cand Rose a fost acuzata de moartea Tatianei,desi ea nu avea nici o vina.
La “Sacrificiul final” am plans de fericire pentru Rose si Dimitri,deoarece au ramas impreuna,dar si de tristeze pentru Adrian.
Toate acestea mi-au placut foarte mult la aceasta seria.Ea a cuprins: dragoste,fericire,tristete,uimire,dar si unele parti amuzante.Am “devorat” aceasta serie,si sincer,cu mana pe inima spun ca abia astept sa apara “Bloodlines”.

Anonim spunea...

nume:Paraschiv Alexandra
Cel mai mult imi place seria de carti Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith. Aceste carti te fascineaza, sunt pline de mister si suspans! pur si simpu nu te poti opri din citit! felul in care autoarea descrie fiecare amanunt, fiecare personaj este uimitor! Cel mai mult imi place iubirea lui Stefan si a Elenei. se iubes atat de mult si lupta pentru aceasta iubire, chiar daca viata ii pune la multe incercari, una dintre ele fiind chiar moartea Elenei, dar pana la urma aceasta se intoarce, dar diferita... mai pura...mai buna ca niciodata...pentru ca acum Elena e un inger, dar Stefan este luat de langa ea. Acum Elena e pusa la o mare incercare: pe cine iubeste? ma enerveaza faptul ca nu poate sa recunoasca ca il iubeste pe Damon, fratele lui Stefan, dar , chiar daca ultima carte nu a aparut, stiu, in adancul sufletului ca Elena va ramane cu Stefan, pentru ca o iubire ca a lor nu va putea fi niciodata distrusa de nimeni si nimic, chiar daca este vorba de fermecatorul si intunecatul Damon Salvatore...

Nicoleta spunea...

Nume : Bucsa Nicoleta

Mi-as dori din toata inima volumul 7 din Casa Noptii,"Focul", deoarece m-am indragostit de povestea aceasta. Zoey este mereu in incurcatura, iar prietenii ei ii sunt mereu alaturi, incercand din greu sa invinga puterea raului.

© BREH & amp;monster spunea...

Sincer, eu mi-as dori sa citesc 'Pictoriţa din Shanghai' de Jennifer Cody Epstein deoarece am auzit ca este o carte foarte buna si merita citita , as vrea sa aflu si eu cum se petrece actiunea in carte si sa aflu mai multe amanunte. Ar fi un cadou perfect de ziua cuiva.

Coco spunea...

Cred că dacă mă gândesc bine... cititul este primul din topul pasiunuilor mele. Citesc, apoi fac recenzii,apoi discut cu toţi prietenii mei despre cartea cititită şi mă simt mereu ca într-o ruletă rusească din care nu mai pot să ies... am nevoie mereu şi mereu să citesc cât mai multe şi diversificate poveşti pentru a mă "îmbogăţi". Mi-aş dori cartea "Portretul lui Dorian Grey" de Oasca Wild (http://www.libris.ro/literatura-universala/portretul-lui-dorian-gray---oscar-wilde-LED973-102-060-0--c7509--p320045.html)! Mi-o doresc enorm şi urmăresc mai tot timpul site-urile atunci când este la promoţie, însa din diferite motive nu am ajuns niciodată să mi-o cumpar. Hmmm... de ce mi-o doresc!... Asta e o întrebare care are în spatele ei o mica poveste. Când eram pe clasa a 12-a , sau mai bine zis anul trecut a citit-o colega mea de bancă, iar atunci când făceam pauze de la testele de admitere la medicină sau la variantele la mate am reuşit să arunc câteva ochiade! Îţi spui sincer... mi-a furat inima! Răsfoind-o mi-au sarit în ochi cateva citate care poate şi acum, fară sa citesc cartea îmi sunt un punct de reper în ceea ce fac. Citate cum este acesta: "Tinereţea este singurul lucru pe care merită să-l ai".Sunt tânară, iar acum ma defineste în profunzime acest citat ca: lipsită de experienţă, cu foarte multe lucruri de învatat, un dram de nebunie, frumuseţe, prieteni, dragoste, sărut, muzică, valorile deprinse de la mama şi tata pe care le foloseşti cu mare încredere atunci când te gaseşti singur, într-un oraş universitar!
Un alt motiv pentru care mi-o doresc este şi faptul că în lumea cititorilor reprezintă o carte destul de controversată care îfaţişează o realitate trăită de fiecare individ în parte:realitatea aparenţelor! Cum şi când suntem demascaţi? Sunt chiar atât de importante aparentele pentru noi? Ce erau considerate virtuţi în lumea irlandezului Oscar Wild? Sunt nişte întrebări la care sper că această carte îmi va raspunde! Şi nu în ultimul rand... îmi doresc această carte pentru a o citit înainte de a vedea filmul, pentru că de curand a fost ecranizată şi crede-mă sunt curioasă până în "pânzele albe". Am citit cornici care spun ca acest film a reprezentat "culmea cinematografiei" pentru anul 2009 ceea ce ma face sa fiu mai curioasă ca niciodată.
Sunt iremediabil îndrăgostită de cărţile marilor clasici precum Jane Austern, Lev Tolstoi, Marcel Proust,Emily Bronte însă singurul pe care încă nu am avut prilejul să-l cunosc a fost Oscar Wild! Teme precum cea a timpului, a batraneţii, a frumuseţii mă îndreamnă să le redecopăr în acest personaj ,Dorian, despre care am citit puţine rânduri şi numeroase recenzii! E cartea pe care mi-o dorec să o descopăr cât mai curând şi să o povestesc mai departe pentru a incita la lectură alţi cititori!
O zi cât mai placută!
Pe curând!

Gheorghiev Alexandra spunea...

Nume:Gheorghiev Alexandra
Cartea mea preferata este seria "Damnare".Din care am citit doar primul volum si m-a impresionat foarte tare povestea de dragoste dintre Lucinda si Daniel Grigorii ingerul cazut...Ea descopera ceva familiar la Daniel Grigorii din clipa in care il vede: faptul ca iubirea lor este veche de secole intregi...La inceput Daniel se poarta foarte arogant cu ea,dar pe parcurs isi da seama ca ea este iubirea vietii lui si trebuie sa o apere si sa o protejeze...dar ea ii descopera adevarul din clipa in care isi da seama ca relatia lor se sfarseste rau ori de cate ori se intalnesc.Iubesc aceasta serie si imi doresc foarte mult volumu 2-ratacire:X...

andrei spunea...

Fior de Maggie Stiefater


Am ales aceasta carte, deoarece din primul moment in care am zarit-o pe uriasa masa din librarie m-am indragostit.
M-am indragostit incurabil de coperta care, desi e destul de simpla, emana o inocenta, o inocenta umana detasata de lumea lupiilor din zona in care traieste protagonista. Dar, sa o luam pas cu pas. Am intrat in librarie cautand o carte buna de citit (cu toate ca am destul de multe necitite din biblioteca), cautand ceva diferit tot in aria fantasy, dar ceva care sa se deosebeasca de restul. Si am gasit.
Intr-un coltisor izolat de restul lumii, la zona pentru copii am zarit Fior, primul volum din seria Lupii din Mercy Falls. Si nu m-am putut abtine, am deschis cartea si am citit primul capitol din persectiva lui Grace. Fiind destul de scurt capitolul si nu eram grabit, m-am asezat pe locurile special destinate copiilor si am citit si capitolul doi si trei si gata!
M-am oprit caci trecuse destul de mult timp. Ceea ce m-am atras sa citesc in continuare este dubla perspectiva din care este scrisa cartea, ceea a fetei, Grace, si ceea a baiatului. Din pacate, am plecat acasa fara carte caci nu aveam bani sa o cumpar si de aceea mi-o doresc acum atat de mult si sper ca, cat de curand sa o pot aseza in biblioteca, dar nu inainte de a o citi!

elena spunea...

Nu obisnuiam sa ies din tipare. Pur si simplu imi placea sa trec pe langa ceilalti fara sa atrag vreo privire, sa fiu invizibila. Nu gandeam la fel ca majoritatea, insa punctul de vedere nu mi-l spuneam niciodata si de aceea eram tratata cu ignoranta. Dar nu ma deranja, caci si eu procedam la fel cu ei. Fapt pentru care nu aveam prieteni. Traiam in propriul meu univers, in care eram doar eu, conversii, o doza de cola si o carte buna de citit in mana. Seria "Amurg" devenise mult cunoscuta, insa eu nici nu auzisem de ea, eram total desprinsa de ceea ce insemna noutati sau monden. Pana cand a inceput totul. Era o zi obisnuita si ma plimbam printr-o librarie mica de la coltul strazii, cautand ceva de citit cand, deodata, vad ca pe raftul "Cartea lunii" se afla "Amurg" de Stephenie Meyer. "Pff...alt autor contemporan care se crede cine stie ce scriitor", au fost gandurile ce mi-au trecut prin minte, insa un impuls m-a facut sa o iau in mana si sa-i citesc sinopsisul de pe coperta. Chiar si dupa ce l-am citit am ramas la aceeasi parere ca mai inainte, insa ceva din mine m-a facut sa o cumpar. Si nici acum nu stiu ce. Dupa ce a zacut in biblioteca mea timp de cateva saptamani, m-am decis totusi sa-i dau o sansa. Si nu am gresit. Inca de la primele capitole povestea m-a cucerit intru-totul si imediat mi-am regretat gandurile din librarie. Era extraordinara, fabuloasa. Modul fluid pe care il foloseste autoarea in descrierea actiunii te face sa vrei mai mult si mai mult, sa dai pagina la nesfarsit. Iubirea dintre vampirul Edward si muritoarea Bella te face sa vrei ca totul sa fie adevarat, sa traiesti ce traieste Bella, sa cunosti iubirea adevarata, chiar daca ea se ascunde in inima unui vampir. Imediat ce am terminat-o, am dat un search pe Google sa imi comand si celelalte volume din serie, pentru ca mi se parea mai simplu asa. Atunci am realizat cat de cunoscuta era povestea de dragoste a celor doi. Stephenie Meyer reuseste sa contureze atat de bine personajele, sa le dea viata cu atata usurinta. Si, cum m-am asteptat, celelalte volume din serie nu m-au dezamagit. Universul pe care l-a creat autoarea este unic, fascinant. Greutatile prin care trec Edward si Bella in "Amurg", decizia plecarii lui Edward si depresia Bellei din "Luna noua", alegerea importanta a acesteia si alierea vampirilor cu varcolacii din "Eclipsa" pentru a o salva pe Bella de la moarte si finalul fericit din "Zori de zi" te face sa te indragosteti de serie, sa plangi cu personajele, sa suferi, sa razi, sa lupti alaturi de ele. Stephenie Meyer este o autoare demna de respect si lauda, o autoare care a reusit sa creeze ceea ce altii nu au putut: "Saga Amurg".

Si da, la sfarsit mi-am dat seama ca eram "neconditionat si irevocabil indragostita de <>"...

Neacsu Elena.

Geanina spunea...

Nume: Grosu Geanina

Sunt sute de cărti superbe pe site-ul librariei online Libris, dar cea care mi-a furat ochii este superbul volum ,,Obsesia’’ de P.C. şi Kristin Cast.
Am nenumărate motive să îmi doresc acestă carte. Seria ,,Casa Nopţii’’ este una dintre cele mai reuşite serii cu vampiri şi aduce tinerilor pasionaţi de lectură o nouă poveste magică, în care binele şi răul lupta pentru Eternitate. Am citit cu o curiozitate imensă primele patru volume, dar din păcate, ,,Obsesia’’ nu am avut ocazia să o achiziţionez.
De ce îmi doresc acestă carte?
,,Obsesia’’ continuă povestea cutremurătoare a lui Zoey şi a prietenilor ei în lupta cu puterea întunecată. Doresc să citesc următoarele încercări la care este supusă tânăra novice, cred şi sper că ,,Pasarea Zoey’’ va reusi să rămână la fel de puternică şi să triumfe în lupta cu Kalona.
Acestă serie arată importanţa prieteniei, Zoey nu ar fi reuşit să treaca prin aceste încercări daca nu ar fi existat prietenii ei. Elementele: Vântul, Focul, Apa, Pământul şi Spiritul arată că indiferent de eşti vampir, novice sau om prietenii adevăraţi poat să lupte neâncetat, dar mereu împreună. Sper din tot sufletul ca Nyx să îi fie alături Marii Preotesi şi să o îndrume spre calea binelui, deoarece lupta împotriva lui Kalona va fi foarte grea şi o va cutremura psihic pe acesta adoleşcentă.
Pc si Kristin Casta vor să sublineze prin seria Casa Nopţii că viaţa fără prieteni nu are niciun farmec şi că orice s-ar întâmpla prietenii adevăraţi vor fi mereu alături de tine. Fanii cărtilor fantastice au sorbit primele patru volume, iar cele doua, mamă şi fică, continuă incredibila serie cu volumul 5 ,,Obsesia’’ . O cartea pe care mi-o doresc enorm în bibliotecă.

Oanna spunea...

Seria mea preferata este Harry Potter, o serie pe care multa lume a citit-o sau macar a auzit de ea si care nu cred ca mai are nevoie de vreo prezentare. Pentru mine totul a inceput pe cand aveam 12 ani si am vazut primul film, asa am facut cunostinta cu lumea magica a lui Harry Potter care m-a fascinate pe deplin. Auzisem ca filmul este facut dupa o serie de carti si pentru a afla ce se va mai intampla cu cei trei: Harry, Ron si Hermione, am imprumutat cel de-al doilea volum de la o prietena. Astfel am devenit captivata de lumea creata de autoarea J.K.Rowling. Asteptam cu cea mai mare nerabdare aparitia urmatoarelor volume si mai apoi le citeam pe nerasuflate.
Am crescut citind aventurile lui Harry Potter si pot spune ca mi-au infrumusetat cu siguranta copilaria. Practic pot spune ca am crescut alaturi si o data cu Harry, Ron si Hermione.
Datorita acestor carti mi-am dezvoltat imaginatia si am lasat-o sa zboare libera intr-o lume fascinanta, de vis.
Aceste carti vor ramane pentru totdeauna in amintirea mea ca fiind cartile preferate ale copilariei mele si pentru acest lucru sunt foarte bucuroasa ca le-am descoperit.

Anonim spunea...

Îmi doresc să citesc Fior, deoarce:
De foarte puţine ori resimt regretul de a nu avea acea carte. Şi totuşi "Fior" este una din puţinele cărţi care mi-a trezit acest regret, şi este numai o parte din emoţiile stârnite înurma citirii recenziei ei. De la modul de redare a discursului narativ şi până la acţiunea propriu-zisă, mi-a plăcut totul la această carte. Povestea de dragoste dintre Sam şi Grace nu se înscrie în tiparele obişnuite, iar modul autoarei de a ne oferi interpretarea acţiunii prin prisma celor două personaje, nu poate decât să ne incite şi să ne garanteze o dublă plăcere a lecturii. Vom pătrunde în Mercy Falls atât prin intermediul simţurilor hiperascuţite de lup, cât şi pe "căile" obişnuite, iar "fiorul" rece al toamnei târzii îl vom simţi la fel de acut precum protagoniştii. Vom descoperi cât de dificil este să fi diferit într-o lume intolerantă şi evident nepregătită pentru a face faţă unui astfel de adevăr, cât de chinuit poate fi un suflet asupra căruia apasă o povară mult mai grea decât poate duce, şi cât de frumoasă poate fi o poveste de dragoste fără prejudecăţi, între două piese ale aceluiaşi puzzle.
Am savurat detaliile acestei cărţi. În definitiv cum văd eu o carte bună? O carte pe care în clipa în care ai terminat-o ştii sigur că o vei mai citi şi altă dată cu acelaşi...fior.

Anonim spunea...

cand postezi castigatorul???

~Erin. spunea...

Nume: Grigorean Erin.

Cartea mea preferata de pe libris este “Revolta”, de Suzanne Collins. Cine ar fi crezut ca in paginile acestei carti sunt ascunse atatea sperante si visuri desarte? “Revolta” nu e un roman de dragoste – ci este ceva mult mai adanc de atat: o carte despre sacrificii si urmele lasate de razboi, despre moarte si viata totodata. E despre felul in care te poate schimba razboiul.
Suzanne Collins a incercat sa transmita un mesaj prin cuvintele pe care le-a scris – sa ne gandim la motivele ce contureaza un razboi, sa ne gandim la linia fina dintre razbunare si dreptatea ce trebuie facuta. Si, in final, cand ne uitam in urma, ne intrebam: ” A meritat sa luptam? ” In cautarea raspunsului, incercam sa ne justificam actiunile, dar o parte din noi stie ca lupta a fost zadarnica. Ca prea multi oameni nevinovati au murit in timpul razboiului, ca tu insuti te-ai schimbat incercand sa-i faci fata.
Dupa ce totul s-a terminat, iti spui ” Ce ar putea sa ma distruga acum?” . Dar singurul raspuns e tacerea.

Ade spunea...

Succes!